Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Keblinger

Keblinger

Prietenii Mei Elefantii (1971) --->VIZIONEAZA ONLINE

Posted by m0nnyk on 16:16





Descriere:


După ce în copilărie a fost salvat de la moarte de elefanţi, Raju este foarte ataşat de animalele sale, cu ajutorul cărora îşi câştigă şi existenţa. Când reuşeşte să strângă bani, îşi construieşte o gradină zoologică ce găzduieşte mai multe animale sălbatice. Se îndrăgosteşte de Tanu şi se căsătoreşte, însă după ce naşte, soţia sa este nemulţumită de faptul că Raju petrece foarte mult timp cu animalele sale. Ea este speriată că într-o bună zi, copilul lor ar putea fi strivit de elefanţi şi îl pune pe Raju să aleagă între familie şi prietenii săi.



Prietenii Mei Elefantii -Film Indian-Part.1

Vezi mai multe video din film
Prietenii Mei Elefantii -Part.2

Vezi mai multe video din film
Prietenii Mei Elefantii Part.3

Vezi mai multe video din film
PRIETENII MEI ELEFANTII ***part 4***

Vezi mai multe video din film
Prietenii Mei Elefantii -Part.5

Vezi mai multe video din film
Prietenii Mei Elefantii -Ultima Parte

Vezi mai multe video din film

1 commenti:

Farte frumos acest film! :)

Trimiteți un comentariu

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site